INSCHRIJVEN

Wat is de Rotary Santa Run?
De Rotary Santa Run is een wandeltocht waarbij de deelnemers in een grote stoet, verkleed als kerstman of kerstvrouw of kerstkind, een wandeltocht maken voor het goede doel. In 2008 begonnen als evenement van Rotary Club Gorinchem, waarna dit voorbeeld door vele Rotary Clubs in het hele land is gevolgd. Zo is de Rotary Santa Run in 2019 in 58 verschillende steden georganiseerd met een gezamenlijke opbrengst van ongeveer € 450.000. Hiermee werden meer dan 100 goede doelen ondersteund. In 2020 was het helaas nauwelijks mogelijk vanwege de pandemie. Ook 2021 gaf gezien de restricties geen mogelijkheden. In 2022 stond de Rotary Santa Run weer op vele plekken op de agenda. En in 2023 doen we in Twello voor het eerste keer mee en verwachten we landelijk € 500.000 te realiseren!

Verzamelen en wandelen
Mooier kan Kerstmis 2023 niet beginnen! Voor het goede doel gaan vele Kerstmannen, Kerstvrouwen en Kerstkinderen een gezellige tocht door hartje Twello wandelen. De tocht is 2,5 km lang. Onderweg kom je allerlei sfeermakers tegen. Aan het eind krijg je een herinneringsmedaille.

Zaterdag 16 december 2023: verzamelen op het Marktplein
Alle Kerstmannen, Kerstvrouwen en Kerstkinderen verzamelen op zaterdag 16 december 2023 vanaf 16:00 uur op het Marktplein. We reiken om 16:30 uur de cheques voor de goede doelen uit en doen de warming-up. Klokslag 16.40 uur is het HO-HO-GO (in groepjes). De gezellige wandeltocht van jou en jouw welgemutste goede-doel-collega’s begint!

En als het nou ineens regent…
Wij hebben geen regen besteld voor zaterdag 16 december. Mocht deze per ongeluk toch geleverd worden, loop dan vóór de start eerst langs bij De Waardige Waard. Daar verkopen we doorzichtige poncho’s. Uiteraard gaat de opbrengst hiervan ook naar de goede doelen! De verkoop is tussen 16:00 – 17:00 uur. Voor € 2,- loop je er rood-wit én droog bij!