Goede Doelen

Lokaal goede doel

De Voedselbank | Helpt mensen die niet genoeg geld hebben om iedere dag een volledige maaltijd op tafel te zetten.

Ons doel is om de uitrol van de Voedselbank Deventer naar de gemeente Voorst te ondersteunen.

Landelijk goede doel

De Nierstichting | Een nierziekte zet je leven stil. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven.

De Stichting Rotary Santa Run steunt één landelijk goede doel: De Nierstichting. Zo draagt Rotary Club Voorst tezamen met tientallen andere Rotary Clubs in het land bij aan de ontwikkeling van de draagbare kunstnier.

Verenigingen

Rotary Club Voorst steunt met de opbrengst van de Rotary Santa Run actie een tweetal doelen, zoals hierboven beschreven.
Ook steunen we verenigingen in de gemeente Voorst.
Op dit moment zijn afspraken gemaakt met Voorwaarts en VHC en we zijn in gesprek met andere sportverenigingen, carnavalsverenigingen, enz..